tisdag 18 november 2008

fylleri övning


1. Jag har insett att min senaste kyss var tråkig..
2. Jag lyssnar på
Jay Brannan
3. Jag pratar bara när det behövs.. man har ju trots allt två öron men bara en mun..
4. Jag tycker om
soliga dagar i skogen med kompisar och äventyr!
5. Igår var jag hos mamma
6. Min första riktiga kyss var intressant
7. Jag avskyr när folk är otrevliga
8. Kärlek är det viktigaste
9. Jag gillar att bada om somrarna
10. Jag kommer alltid att vara catman!
11. Jag är hemligt förälskad i Jay Brannan och Byron Sully, men schyy säg inte de högt!
12. Sist jag grät var när jag testade tårkanalerna
13. När jag är glad njuter jag av livet
14. När jag vaknar på morgonen tänker jag att jag inte borde sova så länge..
15. Innan jag går och lägger mig skriver jag vad jag gjort under dagen
16. Just nu tänker jag på
att jag har ont i ryggen :/
18. Idag har jag firat Ida som fyllt år :)vet ikke
17. Var är fråga sjutton?
vet ikke
19. I natt ska jag drömma fina drömmar
20. I morgon föds en ny dag som aldrig tidigare sett solen.. tänk på de du!
21. Jag vill ha en kattunge, hitta kärleken, flytta till torpet, ha vår och ett bra jobb!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha.. fattades fråga 17? ^^ märkte jag inte..