fredag 24 juli 2009

tröttsomenapaiburpåsne



Nu har jag jobbat på lindhem i 4 dagar :) det är mycket roligare än jag trodde! skoj när de gamla börjar känna igen mig och sånt. Men jag har varit aptrött efter att ha gått upp 6 tre dagar i rad haha nerd. men men jag lär mi! och jag har fått försöka lära mig massa! först namnen på alla gamlingar på 2 avdelningar och sen deras rumsnummer.. men de kan ja inte ännu :P haha och som grädden på moset ska jag också hitta i alla koridorer som ser likadana ut. men jag trivs bra, det är skoj att hjälpa och ta hand om dom. trivs bra med personalen också fast de flesta är ju sommarvikarier nu.

Nu vill jag måååååååla måste leta upp nån grann bild och få lite ideer :3
sen ska jag färga mitt hår.. trivs egentligen ganska bra som det är nu, lite halvdant och utväxt men det är inte grannt när jag har det uppsatt.. men ska inte färga så noga för det är grannast när det ä r lite alla möjliga färger i det, nåt knep för man ju ha för att liva upp det när det är rakare änn ett vindstilla ösregn.. såg idag att min min nuvarande sprayflaska snart är slut och ställs brevid de NIO andra som är slut.. då kände jag mig dum mot klimatet men jag kan ju inte se ut som en tööööönt. ska vi dö ska vi göra det snygga :)

Tyvär var jag tvungen att klippa bort alla mina armband på armarna nu när jag börjat jobba.. endel gick att pilla upp så ja kan sätta tillbaka dom i framtiden men endel fick sig ett kap ;) känns lite konstigt nu, har inte haft handlederna fria på nästan ett och ett halvt år :S men jag har köpt mig ett grannt avtagbart armband nu som får räcka så länge. då kanske iaf några folk förstår jag jag har stil i kroppen :D

Inga kommentarer: