söndag 7 december 2008

tyypiskt..


Vad tror du inte händer inatt när ja skulle köra hem från björket efter att ha stressat runt och diskat och torkat vinglas hela kvällen och bara vill sova och vila benen? JO de ska ja ta och berätta för dig, jag får PUNKTERING!! halv tre på natten mitt på vägen mellan osby och hässleholm så jag fick köra in på en liten sidoväg och det är mörkt som i en skorsten men som väl va har ju min mobil gått sönder så jag har fått låna Niklas gamla och i den är det en inbyggd lampa :) *puh* Så jag fick snällt luska ut hur billyftaren funkar sen skruva upp bilen i luften, stå och dra och stonka för att få loss skruvarna som pappa skruvat fast med sin elektriska skruvdragare och sen skruva på reservdäcket! Ringde till Niklas och Ida men när dom kom va ja redan klar! ;P mihi aja sen sov ja gott iaffalla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Starkast dig, iallafall visste du hur och vad man skulle göra!