måndag 8 december 2008

SEGT

sitter på mammas dator nu och den är såå seg :/ jobbigt..
han lyssna på "mat it be" nääästan tre gånger från det att ja tryckte upp internett explorer tills det att ja va inne på bilddagboken.. hemma hinner men inte ens starta musik innan man kommit imn på bdb..


ja har blitt mycket mer aggresiv på sistonde.. iaf mot niklas för han oftast är otrooooligt jobbig och påfrestande. och jag vill flytta hemmifrån och bara ha mina egna saker och städa efter mig själv och måla på väggarna om ja så vill..


skulle va skoj att komma med i robinson med fast alldra bästa hade varit att bara typ bli fast på en öde ö.. för dehär med att bli kändis är inte så mycket för mig..


Har bestämt mig för att ja nog ska plugga till förskolelärare till hösten! för på dagis är det skoj att jobba.. på alla andra jobb jag varit på längtar men ju bara efter att få gå hem.. och barn är så roliga och intressanta :)


OCH jag vill ja en stor kram! men ja vågar inte kramas på riktigt med vemsomhelst! I min familj har vi lixom blitt uppväxta med att inte visa så mycket kännslor.. lite trist men aja. jag får lära mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ge igen på Niklas, han förtjänar nog det :P
Vart ska du då plugga? Ska vi plugga tillsammans? ^^
Elias älskar kramar och pussar så om du vill så kan du låna han lite ;) Även om han är liten så kan han ge stora kramar! :)

Anonym sa...

Ge igen på Niklas, han förtjänar nog det :P
Vart ska du då plugga? Ska vi plugga tillsammans? ^^
Elias älskar kramar och pussar så om du vill så kan du låna han lite ;) Även om han är liten så kan han ge stora kramar! :)

Anonym sa...

Vad roligt! Du ska bli en jättebra förskolelärare, fröken Jesper :P