torsdag 26 mars 2009

tyst här sa

Nu har jag inte skrivit nåt här på länge.. har inte haft någon lust eller kommit på nåt att skriva om.. haha händer inte så mycket nu.
Men i Lördags var de iaf Robinsson på teve :) Hade lite folk här hemma som jag bjöd på taco. Jag är fortfarande sur över att ja inte fick vara med i robinsson :/ men det bästa är att efter robinsson är det det amerikanska robinsson (survivor) på tv400 :D nu måste man ju sitta hemma om lördagarna.. haha nee så illa ska de väl inte redit va..
I Söndags åkte jag och Ida hem till Idas syster som bor ute vid havet, det var härligt med lite havsvind såhär i våren.. men kallt..
Jag har matat korna varje morgon denna veckan, kalvarna blir bara större och större och stångas och springer fram och
tillbaka och övartvätbromsar när de plötsligt dyker upp en annan kalv eller vägg framför dom.. Ska bli skoj att släppa ut dom snart så dom får springa av sig redit :)
Annars händer de inte så mycket i mitt liv förtillfället.. lite trist men aja den som väntar på nåt gott... ;) hehe jag håller fast vid tanken att många saker händer av mig själv om man bara har tålamod och väntar lite.. vissa saker får man klart kämpa för.. ne nu ska ja värka i mig mackor och kaffe..
Ha en fin dag i solen.

Inga kommentarer: