tisdag 4 maj 2010

LOVE

awww nu har lille Love kommit hem igen! Som vanligt har jag varit känslokall och bara tänkt att han kommer igen, Ida däremot har ju med sin bestämdhet inte lämnat många cm av osbykommun orörd över detta, vilket jag måste säga att är väldigt beundransvärt! Dock gjordes det mesta i onödan då hon idag hittade en annons om en bortsprungen katt på blocket. Han hade varit hos nån familj i 2 veckor men först idag la de ut en annons. Men de var ju fint av dom :)

Förövrigt har min blogg varit ganska halvdöd på sistonde, nästan legat ner på golvet och chippat efter luft men nu ger jag den en full in och utandning med andedräckt och allt ;) så ska han nokk stå sig ett par dar eller veckor till!

Påsistonde har jag mest jobbat heeeela tiden typ, det är ganska trättsamt att gå upp 6 på morgonen och att alltid behöva vara övertrevlig och bjuda på sig själv, vilket man ändå måste göra i hemtjänsten, men när man får massa berömm och till och med några blommor av gamlingarna blir det mycket roligare!

dock har jag typ missat hela våren, jobbat iaf en dag varje helg några veckor nu och det är lite trist när några av mina bästa vänner bara är lediga på helgerna, men m
en man får hoppas på bättre tider. och bättre väder framförallt :)

nu ska ja gosa lite med lov
e!!


Love ligger skönt i sin vask igen.


Passat Tage några gånger på sistonde. Han är så rar så :)



Korna har blitt utsläppta på grönbete. Skoj för dom

1 kommentar:

Anonym sa...

åh lilla love :) vilken tur att han hittade hem. Ja saknar min Timon! När ska vi leka eller? :P
kramis