söndag 28 februari 2010

vårsjuk

Efter att jag spydde i torsdagsmorse har jag nu legat på rygg största delen av de 3 senaste dygnen. Jag har hunnit få en liten inblick i OS och andra oviktiga teveprogram men även kanske möjligtvis förhoppningsvis blitt av med iaf nåt kilo av vinterhullet.

Idag vaknade jag äntligen upp nästan lika pigg som en lärka. uuuunderbart :) det blev en liten tripp ut i vårluften där jag mötter av vårfloderna som alla pratat om medans jag legat nerbäddad. Blev även en tripp till affären där jag plockade på mig lite gott jag fick syn på, blev mest sugen på nachochips och färskost med kantarellsmak och tillsammans smakar det himmelskt. Det får jag unna mig nu!


Skit i dedär vinterhullskilot jag skrev om innan :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

gullunge eller! Stackarn att du blev magsjuk. Hoppas jag slipper! Vi ses till helgen! Då får vi picknicka i vårskogen :)

Unknown sa...

Aw, hoppas du mår bättre nu. Fina kort du lagt upp! De där med kantarellost och nachochips verkar intressant ;o) Kram!

Catman sa...

mm vårskogen tycker jag vi ska rikta in oss på!
ohhja Prisca de var så gott sa!