söndag 24 maj 2009

Fotoäventyr

Hade en riktigt trevlig dag igår när jag tillsammans med Hanna och två kompisar till henne körde till Jönköping för att fota :) Hennes kompis är typ fotogalen och kör gärna långt till fina platser.. hehe hittade några fina platser också och fick lite fina bilder och minnen. På ett ställe lurade han upp oss i ett berg, men kloka Hanna klättrade bara halvvägs och gick (eller kasade och klängde i trädgrenar) sen ner och förberädde sig, sin mamma och en tjej i kassan på restaurangen på vår andras död.. haha hon är den stirrigaste men roligaste quinna ja vet! :) Vi överlevde och fick se världens utsikt över Jönköping och Vättern. Det är skoj med lite action i vardagen och lite folk som tycker likadant. Vårt sista mål blev en gammal borgruin några mil norr om Jönköping precis utmed E4:an. Där var det otroligt vackert när solen började gå ner och det låg så högt upp att stora gårdar nedanför såg ut som små leksakshus.
Favorit i repris tack. :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha så söt du e lilla Cat! Jag tyckte det var skitkul! älskar att umgås med människor som tycker det e lika roligt som jag att äventyra! Fast anledningen att jag fegade ur på berget var att jag kände att min fysik inte vart riktigt lika bra som er ;P

Catman sa...

haha ;) vi borde verkligen hitta på fler äventyr!

Anonym sa...

Skit snyggt ju!