fredag 31 oktober 2008

Wii fit


Igår körde jag och Niklas till Emelie, Patrik och lille Elias! trevligt så! vi hade med oss billighetspizzor från en pizzeria i osby som tar 29:- pizzan! inte illa minsann och dom var goda också men det är de mesta för mig ;)
vi spelade Wii fit hela kvällen lång!! de va skoj och jobbigt på sina ställen hehe!! måste skaffa ett sånt någång.. haha i början av kvällen var min fitålder 23 år och i slutet av kvällen var den 42 HAHA.. bara för ja gjorde fel på en balansövning :/

Det SNÖADE minsann lite igår också!! men inte så de la sig på marken.. men såg på nyheterna att i växjö va de några cm snö! mysigt hoppas vi får en redit vit vinter iår! de hade ju varit alldeles för trevligt!


måtte bara visa en låt med både Jay och Terra!! bätter kan de ju inte bli! haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wiiii va kul vi hade!! ^^

Anonym sa...

Jag gjorde ingeting igår, pierca mig i naveln och pga det (och lathet) stannade jag hemma :P