onsdag 3 september 2008


idag fyller pappsen år. då måste man städa och det är ju bra för då blir det städat :) ska säkert äta smörgåstårta(?) ikväll och det är ju gottans!

fint väder r det minsann också :) trevligt sa..

lite trist att bara vara hemma såhär hela dagarna men ändå skönt.. men hoppas jag f¨r ett jobb snart igen..


färglatt ska de va! allting, mycket trevligare då.


jag ska släpa upp en gammal teve på soptippen idag också.. ska slänga sööööönder den :P muhhaha

ja vill måla men orkar inte :P fota också.. men har ju inget photoshop på min dator nu :( måste fixas snarast!

och jag vill bo i de lilla torpet! med mina egna saker.. göra vad jag vill. måla på väggarna och elda i den öppna spisen på kvällarna nu när hösten kommer juh! och ha massa kisar! lite bebisar och några som behöver nya hem :)

hum.. får ta och beslagta det snart ;)

taskelivaskförmig


och kom ihåg att när man inte ble som man skulle får man va som man ble!

Inga kommentarer: